Budowa koncepcji pracy szkoły
Bibliografia "Budowa koncepcji pracy szkoły" gromadzi piśmiennictwo z lat 2010-2016 i zawiera 19 opisów bibliograficznych. Bibliografia została sporządzona na podstawie elektronicznych baz danych Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu oraz baz Biblioteki Narodowej. Materiał bibliograficzny został uporządkowany alfabetycznie, z podziałem na wydawnictwa zwarte i artykuły w czasopismach. Książki dostępne w PBW w Opolu i/lub filiach oznaczone są sygnaturą.
KSIĄŻKI:
1. Budowanie programu wychowawczego szkoły / Małgorzata Simm, Ewa Węgrzyn-Jonek. - Kraków : "Rubikon", 2000. - 72 s. : il., rys.
Sygn. M 57102 Kędzierzyn-Koźle, M 191969 Opole
2. Ewaluacja w szkole/placówce : jak opracować koncepcję pracy? : praktyczne rozwiązania / Bożena Fronckiewicz, Anna Stefaniak. - Warszawa : Fraszka Edukacyjna, 2011. - 82 s.
Sygn. C 210525 M 210564 M 210565 M 210566 Opole
3. Idea szkoły aktywnej a kształtowanie się koncepcji nauczania praktycznego w szkole powszechnej w I połowie XX wieku / Karol Neisch. - Bibliogr. // W : Człowiek wobec wyzwań współczesności : konteksty edukacyjne : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Stanisławowi Korczyńskiemu. - Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2013. - S. 225-246
Sygn. M 211379 Opole
4. Jakość edukacji : różnorodne perspektywy / pod red. Grzegorza Mazurkiewicza. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2012. - 415 s. : il. ; 24 cm.
Sygn. M 62453 Kędzierzyn-Koźle, M 053050 Kluczbork, C 066730 Nysa, C 207433 M 207493 M 207494 M 207495 M 207588 Opole
5. Koncepcja pracy wychowawczo-dydaktycznej w edukacji przedszkolnej : plany pracy i scenariusze zajęć / Barbara Wlaźlik. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2008. - 138,[1] s. : il. ; 27 cm.
Sygn. M 199360 M 209631 Opole
6. Program wychowawczy instytucji edukacyjnej : tworzenie, struktura, przykłady / red. Krzysztof Antoniak ; red., Anna Wiłkomirska. - Warszawa : "Żak", cop.2001. - 120,[3] s. ; 21 cm
Sygn. C 57997 Kędzierzyn-Koźle, C 060295 Nysa, M 183148 M 183157 M 183158 M 190575 M 192159 Opole
ARTYKUŁY Z CZASOPISM:
7. Co jest treścią nauczycielskiego programowania, planowania, projektowania? / Józef Pielachowski. - Tab. // Edukacja Medialna. - 2001, nr 4, s. 10-14
8. Jedna szkoła - dwie koncepcje / Danuta Elsner // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 9, s. 26-28
9. Koncepcja pracy szkoły / Aleksander Pawlicki // Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 8, s. 24-27
* Bibliogr.
10. Koncepcja pracy szkoły - wyzwania / Danuta Elsner // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 8, s. 80-84
11. Miejsce wartości w koncepcji pracy szkoły / Małgorzata Nowak // Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 8, s. 28-30
* Zawiera ramowy plan koncepcji pracy szkoły
12. Moja koncepcja funkcjonowania i rozwoju szkoły / Małgorzata Wiśniewska // Dyrektor Szkoły. - 2011, nr 1, s. 74-76
* Konkurs na dyrektora szkoły
13. Nowoczesne koncepcje zarządzania szkołą / Irena Dzierzgowska // Dyrektor Szkoły. - 2006, nr 10, dod. s. I-VIII
14. Planowanie rozwoju szkoły przez dyrektora gimnazjum. (Z badań własnych) / Maria Szymańska // Nowa Szkoła. - 2003, nr 3, s. 8-11
15. Projekt planu strategicznego rozwoju szkoły / Elżbieta Kardaś, Tomasz Kardaś // Nowa Edukacja Zawodowa. - 2001, nr 4, s. 31-35
16. Przygotowania do konkursu czas zacząć / Danuta Elsner // Dyrektor Szkoły. - 2011, nr 1, s. 62-66
* Konkurs na dyrektora szkoły
17. Szkoła środowiskowa: koncepcja pedagogiczna w objęciach polityki / Danuta Uryga . - Bibliogr. // Pedagogika Społeczna. - 2015, nr 4, s. 330-353
18. W poszukiwaniu teorii szkoły / Edyta Januszewska [et al.] . - Bibliogr. // Pedagogika Społeczna. - 2015, nr 3, s. 89-112
* Szkoła jako: system, instytucja, organizacja, środowisko wychowawcze, wspólnota
19. Wykorzystanie analizy SWOT w koncepcji pracy szkoły / Bożena Rulak // IT w Edukacji. - 2016, nr 2, s. 62-63
Opracowała Iwona Kowalska
Wydział Informacji i Bibliografii, PBW Opole
Aktualizacja 2016.11.04
GALERIA
Jako tako czyli jak to po japońsku ... - warsztaty czytelnicze
28 września br. uczniowie z klasy III a z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 16 w Opolu uczestniczyli w pierwszych zajęciach czytelniczych z cyklu ,,Bajkopodróżowanie świata poznawanie". Podróż literacka odbyła się do Japonii, następna będzie do Włoch.